Preambuła
Zamawiając usługi za pośrednictwem strony vintergrin.pl lub kontaktując się z Wykonawcą przez WhatsApp, Klient potwierdza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem, rozumie jego treść i bezwarunkowo akceptuje jego warunki. Niniejszy dokument stanowi ofertę publiczną zgodnie z art. 66 Kodeksu Cywilnego Rzeczypospolitej Polskiej.
§1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług doradczych w zakresie adaptacji i rozwoju osobistego przez:
- Przedsiębiorca indywidualny Vinterhryn Andrei Aleksandrowicz
- NIP: 191109403
- Adres prawny: 220112 Białoruś, Mińsk, ul. J. Łuczyny, 56-90
- Email: a@vintergrin.pl
- Telefon: +375 (29) 366 76 40
zwany dalej “Wykonawcą”.
1.2. Świadczyć usługi w ramach świadczenia usług transgranicznych z terytorium Republiki Białorusi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przy wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych zgodnie z:
- Ustawa o cudzoziemcach z dnia 12 grudnia 2013 roku
- Ustawa o świadczeniu usług na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 4 marca 2010 roku
- Umowa między Rzecząpospolitą Polską a Republiką Białorusi w sprawie unikania podwójnego opodatkowania z dnia 18 listopada 1992 roku
- Ustawa Republiki Białorusi “O państwowej regulacji działalności handlu zagranicznego” z dnia 25 listopada 2004 r. № 347-З (Закон Республики Беларусь «О государственном регулировании внешнеторговой деятельности»)
- Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku
- Dyrektywa 2006/123/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 12 grudnia 2006 roku dotycząca usług na rynku wewnętrznym
1.3. Miejscem świadczenia usług jest terytorium Republiki Białorusi, ponieważ Wykonawca faktycznie znajduje się i świadczy usługi na terytorium Republiki Białorusi przy wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych.
§2. Definicje
2.1. Usługi doradcze – usługi doradztwa adaptacyjnego i rozwoju osobistego, świadczone w ramach handlu transgranicznego zdalnie przez platformę Google Meet na terytorium Republiki Białorusi.
2.2. Klient – osoba fizyczna korzystająca z Usług doradczych.
2.3. Sesja – pojedyncza konsultacja online trwająca 50 minut.
§3. Zakres świadczonych usług w Polsce
3.1. Świadczyć usługi doradcze w ramach transgranicznego handlu usługami w następujących obszarach:
- Wsparcie w procesie adaptacji do nowego kraju
- Praca ze stresem związanym z przeprowadzką
- Rozwój umiejętności radzenia sobie ze zmianami
- Wsparcie w rozwoju osobistym
- Praca z wypaleniem zawodowym
3.2. Wykonawca wyraźnie oświadcza, że świadczone usługi:
- Nie są usługami psychologicznymi
- Nie są psychoterapią
- Nie obejmują diagnostyki ani leczenia zaburzeń psychicznych
- Nie zastępują pomocy medycznej, psychologicznej lub psychiatrycznej
§4. Warunki świadczenia usług w Polsce
4.1. Usługi są świadczone w języku rosyjskim.
4.2. Sesje odbywają się online przez platformę Google Meet.
4.3. Czas trwania jednej sesji wynosi 50 minut.
4.4. Pierwsza konsultacja jest bezpłatna, trwa 15 minut i służy określeniu możliwości współpracy.
§5. Płatność w Polsce
5.1. Koszt usług:
- Jedna sesja: 85 rubli białoruskich
- Pakiet 4 sesji: 315 rubli białoruskich
5.2. Płatność realizowana jest:
- Online przez system bePaid
- Przed rozpoczęciem sesji
- Za pomocą międzynarodowej karty bankowej przez internet w dowolnej walucie z przeliczeniem na ruble białoruskie
5.3. Proces płatności w Polsce
- Zamówić usługę można w dogodny sposób: napisać na WhatsApp pod numer: +375 (29) 366-7640 lub na e-mail: a@vintergrin.pl
- Po ustaleniu szczegółów konsultacji oraz uzgodnieniu daty i godziny konsultacji, w ciągu 24 godzin wyślę link do płatności za usługę. Klikając w link, zostaniesz przekierowany na specjalną zabezpieczoną stronę płatności systemu bePaid.
- Na stronie płatności będzie wskazany numer zamówienia i kwota płatności. Aby dokonać płatności, należy wprowadzić dane karty i potwierdzić płatność, klikając przycisk “Zapłać”.
- Jeśli Twoja karta obsługuje technologię 3-D Secure, system zaproponuje standardową jednominutową procedurę weryfikacji właściciela karty na stronie Twojego banku (banku, który wydał Twoją kartę).
- Po dokonaniu płatności w ciągu 24 godzin wyślę link do Google Meet dla nadchodzącej sesji.
- Zwracamy uwagę, że po dokonaniu płatności na podany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie płatności. Prosimy o zachowanie danych płatności. Przyjmujemy płatności następującymi kartami bankowymi: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, Белкарт.

5.4. O systemie płatności, przez który dokonywana jest płatność:
- Płatności kartami bankowymi są realizowane przez system płatności elektronicznych bePaid. Strona płatności systemu bePaid spełnia wszystkie wymagania bezpieczeństwa przesyłania danych (PCI DSS Level 1). Wszystkie dane poufne są przechowywane w formie zaszyfrowanej i są maksymalnie odporne na włamania. Dostęp do stron autoryzacyjnych odbywa się z wykorzystaniem protokołu zapewniającego bezpieczne przesyłanie danych w Internecie (SSL/TLS).
- Zwrot środków jest realizowany na kartę, z której wcześniej dokonano płatności. Czas wpływu środków na kartę wynosi od 1 do 30 dni od momentu dokonania zwrotu przez Sprzedawcę.
- Warunki zwrotu są opisane w Polityce prywatności w punkcie “7.1.4. Zwrot środków i prawo do odstąpienia”: https://vintergrin.pl/privacy-policy/
§6. Anulowanie i zmiana czasu sesji
6.1. Klient może anulować lub zmienić czas sesji nie później niż 24 godziny przed planowanym spotkaniem.
6.2. W przypadku anulowania sesji w czasie krótszym niż 24 godziny, Klient może zostać obciążony pełnym kosztem sesji.
§7. Poufność
7.1. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności informacji otrzymanych podczas sesji.
7.2. Wyjątki od zasady poufności:
- Zagrożenie życia lub zdrowia Klienta lub osób trzecich
- Wymóg prawny
- Pisemna zgoda Klienta
§8. Odpowiedzialność
8.1. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za:
- Decyzje podejmowane przez Klienta na podstawie konsultacji
- Problemy techniczne niezależne od Wykonawcy
- Konsekwencje wynikające z nieprzestrzegania zaleceń
§9. Prawo do odstąpienia od usług w Polsce
9.1. Klient ma prawo odstąpić od usług w terminie 14 dni od zawarcia umowy bez podania przyczyny, z uwzględnieniem pkt 9.2.
9.2. Prawo do odstąpienia nie ma zastosowania, jeśli usługa została w pełni wykonana za wyraźną zgodą Klienta.
§10. Reklamacje
10.1. Reklamacje należy kierować na adres email: a@vintergrin.pl
10.2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej otrzymania.
§11. Postanowienia końcowe w Polsce
11.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie ma prawo polskie.
11.2. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwe sądy polskie.
Data ostatniej aktualizacji: 2 lutego 2025 roku